At AM primaclasse, we want you to be 100% satisfied with your purchase and experience. That is why we offer an easy return process.

Once your order has been processed, it cannot be cancelled. You can return any items once received, with the exception of Discounted items.

Returns are accepted within 10 days after purchase from www.med-ozone.com only. We cannot accept returns from outside of the US.

All Discounted Items are FINAL SALE! NO Returns, Refunds, or Exchanges. NO Exceptions.

For Returns:
Once your order is received, your refund will be processed and automatically applied to your credit card within 2 business days. Depending on your credit card company, it may take up to 14 business days after your credit is applied for it to post to your account. For Returns and Exchanges, please contact customer care at info@med-ozone.com.

For Exchanges:
Once your order is received, your exchange will be processed. You will receive an email with updated tracking information for your new products. For Returns and Exchanges, please contact customer care at info@med-ozone.com.

 

 

 

Qui da Casarotto group Srl, vogliamo che tu sia soddisfatto al 100% del tuo acquisto e della tua esperienza. Ecco perché offriamo un semplice processo di restituzione.

Una volta che il tuo ordine è stato elaborato, non può essere cancellato. Puoi restituire qualsiasi articolo una volta ricevuto, ad eccezione degli articoli scontati.

I resi sono accettati solo entro 10 giorni dall’acquisto da www.med-ozone.it. Non possiamo accettare resi dall’estero.

Tutti gli articoli scontati sono in vendita finale! NESSUN Reso, Rimborso o Scambio. Nessuna eccezione.

Per i resi:
Una volta ricevuto l’ordine, il rimborso verrà elaborato e applicato automaticamente alla tua carta di credito entro 2 giorni lavorativi. A seconda della società che ha emesso la carta di credito, potrebbero essere necessari fino a 14 giorni lavorativi dopo che il credito è stato applicato per essere registrato sul tuo account. Per resi e cambi, si prega di contattare l’assistenza clienti a info@med-ozone.it.

Per gli scambi:
Una volta ricevuto l’ordine, lo scambio verrà elaborato. Riceverai un’email con le informazioni di tracciamento aggiornate per i tuoi nuovi prodotti. Per resi e cambi, si prega di contattare l’assistenza clienti a info@med-ozone.it.

Back to Top